اخبار

اطلاعیه برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم

نوبت دوم

آگهی دعوت مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان (شماره ثبت1312) ( نوبت دوم) بدینوسیله از کلیه اعضاء شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان دعوت بعمل می آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم شرکت که راس ساعت 13روز دوشنبه  مورخ 1402/06/20درمحل رفسنجان دانشگاه ولی عصر(عج) تالار خیام تشکیل می گردد حضور یابند.

دستور کار جلسه:

1 – استماع گزارش هیئت مدیره

2 – قرائت گزارش بازرس

3- انتخاب اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره

4– انتخاب بازرس اصلی و علی البدل

5-تصویب صورتهای مالی 1400-1401

6- تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از طریق فروش سهام و سهامدار جدید

ضمناً اعضایی که به هر دلیل قادر به حضور در جلسه مجمع عمومی فوق نمی باشند و قصد دادن وکالت را دارند بایستی حداکثر تا 24 ساعت قبل از مجمع عمومی مذکور به همراه وکیل مورد نظر به محل دفتر شرکت تعاونی مراجعه و فرم وکالت را تکمیل و دریافت نمایند. لازم به ذکر است به غیر از وکالتنامه های فوق الذکر و رسمی، وکالتنامه دیگری پذیرفته نیست و هر عضو حداکثر وکالت سه عضو را می تواند بپذیرد و هر شخص غیر عضو تنها وکالت یک عضو را می تواند بپذیرد.

لازم به ذکر است باتوجه به قانون اداره کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کاندید ها در مرحله اول (از 1402/04/27لغایت 1402/04/31) صورت گرفته و ثبت نام مجدد  طبق کمیسیون ماده 5 امکان پذیر نمی باشد.

                                             کمیسیون ماده 5         1_6622846383(1)_5

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *